ایموریت IMORIT

 این  یک متن تست1می باشد   این  یک متن تست1می باشد 

مقالات اموزشی

اثر انزوا

اثر انزوا در تجربه کاربری (UX)

قانون Von Restorff Effect یا اثر انزوا، یک پدیده روانشناختی است که بیان می کند، عناصری که با سایر عناصر متفاوت هستند، بیشتر به خاطر سپرده می شوند. این قانون در سال ۱۹۳۳ توسط روانشناس آلمانی به نام Hedwig Von

ادامه مطلب »
گیمفیکیشن در تجربه کاربری

نقش اساسی گیمیفیکیشن در طراحی محصول

بهتر است قبل از هر توضیح دیگر، بدانید که گیمیفیکیشن (Gamification) به چه منظور ایجاد شده است. قابلیت لذت بخش‌تر کردن محصول در گیمیفیکیشن موجب افزایش کاربرد آن می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود کاربر با دیدن جذابیت‌ها، با اشتیاق بیشتری

ادامه مطلب »
اصول گشتالت

7 فاکتور مهم گشتالت در طراحی UI

ذهن انسان برای به خاطر سپاردن محیط، اشیا و اتفاقات معناسازی می‌کند و مفهومی را به وجود می‌آورد. کلمه گشتالت (gestalt) ریشه در زبان آلمانی دارد که معنی دیگر این کلمه، سازمان یا کل متحد است. این اصل در رایانه

ادامه مطلب »
ابزارهای پرتوتایپ

معرفی ابزارهای پروتوتایپ و مدل‌سازی

ابزارهای نمونه سازی این امکان را به طراحان می‌دهد تا نمونه‌های اولیه‌ای بسازند که شبیه نمونه‌های واقعی باشد. با استفاده از نمونه‌های اولیه می‌توان در زمان و هزینه صرفه جویی کرد زیرا قبل از توسعه‌ی محصول می‌توان از مشکلات و

ادامه مطلب »
اصول روانشناسی رنگ‌ها

اصول روانشناسی رنگ‌ها در UI/UX

رنگ ها بینایی افراد را تحریک می‌کنند چون چشم‌ها با استفاده از خط عصب بینایی با مغز ارتباط دارند، و مغز جایی است که تمامی احساسات و عواطف در آن شکل می‌گیرند. پس رنگ‌ها می‌توانند به عنوان یک عنصر بسیار

ادامه مطلب »
اسکرول به بالا